lørdag 15. november 2008

På veien i Malawi


2 kommentarer:

fafarr sa...

Kjære RAvlo-Leira blogg
Gratulerer med nytt søskenbarn!
Artig åfølge med på bloggen, men de tre siste får jeg ikke opp, det med huset, på tur og Olas bursdag. Den med huset er det ikke så farlig med for pappa sendte bilder somvi fikk i dag.Flott hus!!
Her er det 1 cm snø, lite å gå på (med ski i alle fall!)
Farmor og jeg drar til Oslo i morra for å besøke markjordbæret og broren og foreldrene hans. Klem

froydis sa...

kjære dere. supert at alle bildene kommer opp. disse bildene fra veiene i malawi får min sykkeltur fra røa på glatt føre m sommerdekk til å virke ganske trygg! i dag er det fredag og nesten helg. jeg gleder meg til pizza. tante synne og tante harriet og billie kommer, så det blir stas! ellers skjer det ikke noe spes i helgen, vi skal kanskje bade (innendørs, selvfølgelig)og ellers hygge oss mest mulig:-)
ha en fin helg alle sammen. stor klem fra tante frøydis