tirsdag 7. oktober 2008

Skolen vi skal gå på


Hei

Vi skal jo gå på skole i Malawi også! Skolen begynner 07.15, det er tidlig!

Skolen heter Bishop Mackenzie International School. Her går det barn fra Malawi og her går de fleste av de europeiske barna i Lilongwe. Vi håper det går noen norske der! Skolen ligger ikke langt fra der vi bor.

All undervisning foregår på engelsk, det blir litt vanskelig. Vi har sett på skolen på nettet, (her), og det ser ut som det er mange fine blomster der, og 2 svømmebasseng!

På kartet ser det veldig fint ut også! (kart). 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære Bjørn, Anne og Ola. Skolen ser veldig fin ut. Synd ikke barnehagen også har bilder, Ola! Håper dere har hatt en fin flytur. Det var så koselig å se dere i helgen. Veldig fint å ha besøk av dere! Nå er det natta i Norge og Mette sover. Jeg lager fårikål, det tviler jeg på at de serverer i Malawi. Det er sikkert masse annen spennende mat, retter dere smaker for aller første gang. Heldiggriser! Gleder med masse til å høre fra dere. Hilsen tante Aslaug

Din beste kompis sa...

Hei Bjørn.
Nå er jeg på biblioteket og skal låne med noen lydbøker. Kjørersnart tilLillehammer og til mormor. Hun har bursdag i morra.
I går spilte vi kamp mot Vestbyen og vant 4-3 og jeg var keeper i hele kampen. Vi ledet 1-0 og 2-1 og 3-1 og ved pause var det 3-3.
Gikk flyturen bra?
Har du begynt på skolen?
Jeg skrivere mere til deg seinere i ettermiddag når jeg er kommet til mormor. Pappa har med bærbar pc.
Hilsen din venn Marius......som savner deg!