tirsdag 28. oktober 2008

Til Bjørns klasse og gode venner



Hei
I dag har jeg vært på skolen for første gang. Det var vanskelig og veldig anderledes
f.eks. har de skoleuniform, man må hatt og det er kantine. I går var vi på SAFARI BEACH LODGE, et hotell ved Malawisjøen verdens ellevte største innsjø, vi badet både i sjøen og i basseng. Ved hotellet bodde det ca. sytten bavianer som både dunket på vinduet om morgenen, tigget om mat ved frokosten og satt og drakk fra bassengkanten. Vi har også sett firfisler med haler i forskjellige farger. Håper dere har det bra hjemme i Norge. Hilsen Bjørn 

3 kommentarer:

froydis sa...

oi, det høres jo ut som en flott skolen, med skikkelig luksusutflukter! her kan jeg fortelle av eksotiske ting at på søndag var det et lite rådyr som kom byksende gjennom hagen vår, og da hoppet det over astri!!! det er helt sant! jeg ble kjemperedd, trodde først det var en stor hund, men etterpå ble jeg mest redd fordi jeg tenkte på at det kunne ha sparket borti astri på veien. lille, søte rampejenta vår. det er meldt snø i morgen, og per gleder seg som bare det. jeg må innrømme at jeg synes det hørtes deilig ut med bading, både i sjø og basseng, men det skal bli godt med snø også (sier jeg til meg selv!)
lykke til videre på skolen, bjørn. jeg gleder meg til å se bilde av deg og anne i uniform, særlig hatten. klem fra tante frøydis

Aslaug sa...

Kjære Bjørn

Først og fremst: Gratulerer med Ola! Han har bursdag og har blitt STOR gutt. Vi har bilder av ham for et år siden på kjøleskapet, da var han jo bitteliten...

Jeg har sett på internettsiden deres flere ganger om dagen, for jeg har vært så spent på om dere har skrevet noe nytt. Jeg ble veldig glad da jeg så at du hadde lagt inn nye, fine ord til oss. At dere har sett bavianer er helt sprøtt! Jeg håper dere har tatt mange bilder!

Som tante Frøydis gleder jeg meg til å se bilder av dere i uniform. Det er nok veldig annerledes på skolen deres, kanskje litt strengere? At alt foregår på engelsk er vel ikke bare lett, kanskje det er noen norske, svenske eller danske barn der? Jeg gleder meg masse til å høre mer.

Hils alle, spesielt bursdagsbarnet!

Klem fra tante Aslaug, onkel Andreas og Mette (snart ett år:-))

Anonym sa...

halla!!!

Får dere lekser på skolen?
Hvis der får, hvor mye får dere?

kunne ønske skolen vårres også hadde svømmebasseng.


hilsen 4-menning Bendik